Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : OOTD: Pink is Purrrfect!

dinsdag 18 maart 2014

OOTD: Pink is Purrrfect!

Hoi, lieve lezers! Vandaag heb ik weer eens een artikel voor jullie! Het was de afgelopen week best druk, maar ik heb toch veel foto's kunnen maken! Het was een hele zonnige dag, en ik had zin om wat foto's te maken van een outfit die ik zelf echt heel erg leuk vind. Sommige dingen van deze outfit kun jij zelfs bij mij kopen! Daarover vertel ik je zomenteen meer. Veel plezier met lezen!



Dit is dus de hele outfit! Het is echt een lente-outfit, want je hebt korte mouwen aan, maar wel gewoon een lange broek. De sieraden staan er ook heel leuk bij, want daardoor is de outfit toch ietsje anders, maar wel heel leuk! Jullie zullen elk kledingstuk zo nog wat beter zien, en dan zal ik ook vertellen waar ik alles heb gekocht.




Laten we beginnen met het t-shirt dat ik aan heb. Deze komt van de H&M, een van mijn favoriete winkels van dit moment. Het is een beetje een lief pastel roze kleurtje, en er staat op: Team of the tiger met een tijger in het midden afgebeeld. Wat ik ook heel leuk vind, is dat de top onderaan geknoopt is. Dit vind ik een heel leuk speels effect geven, en ik vind het ook heel leuk voor de zomer.

Deze knooptop kost € 7,95, en is hier te koop op de H&M site, en hij is te koop in de H&M winkels.


Ik heb ook wat hele leuke sieraden aan! Hier had ik het eigenlijk in het begin van dit artikel al over, want jij kunt deze sieraden nu kopen! En niet bij een of andere webshop maar bij mij. Ben jij nou geïnteresseerd in een van deze sieraden? Stuur dan een mailtje naar: hoiikbenalisa@gmail.com. En misschien wil jij deze dan wel kopen, dat zou natuurlijk super leuk zijn! Dus vind jij één van deze sieraden leuk stuur dan gewoon een e-mail, en dan zien we wel verder. De sieraden zijn trouwens helemaal niet duur, want ik wil jullie wel iets aanbieden wat ik zelf ook zou kunnen/willen kopen. De prijs zeg ik alleen tegen de meiden die interesse hebben en een mailtje hebben gestuurd. Als ik veel reacties krijg op deze sieraden dan zal ik er meer gaan aanbieden! Dus hopelijk vinden jullie het allemaal heel leuk! 

De armband die ik hier aan heb vind ik zelf heel goed bij me passen, omdat hij stoer is door die spikes, maar niet tè stoer zegmaar. Ik vind het ook leuk dat je hem met heel veel dingen kan combineren, en ik heb hem dan ook heel vaak aan, haha :).


Het tweede sieraad is een ketting, deze is dus ook bij mij te koop! Dus ben je geïnteresseerd stuur dan een mailtje naar: hoiikbenalisa@gmail.com.

Ikzelf ben helemaal verliefd op deze ketting, ik vind de glitters zó mooi! Het is dus eigenlijk een slot helemaal bedekt met allemaal glittersteentjes, en daarin zit een sleutel ook bedekt met glittersteentjes. Maar aan die sleutel hangt nog een andere sleutel die zilver is. En de ketting komt bij mij tot ongeveer het midden van mijn buik, maar je kunt hemzelf gewoon korter of langer maken. Een hele leuke en lekker meisjesachtige ketting, dus!




Natuurlijk heb ik ook een broek aan, haha! Ik heb gewoon een simpele hartblauwe skinny jeans aan van de C&A. Deze broek draag ik eigenlijk bijna elke dag, omdat 'ie gewoon zó lekker zit. 
En je kan hem overal mee combineren. En hij is gewoon lekker simpel, en voor een broek houd ik daar wel van! Het is meer een soort tregging dan een echte spijkerbroek. En dat is nou precies wat ik altijd zo fijn vind!

Deze skinny jeans kost € 12,90, en ik kon hem niet echt op de site vinden, maar als het goed is is hij gewoon bij de C&A winkels te koop.




Ik wilde ook nog even laten zien welke schoenen ik die dag aan had, want dit zijn toch ook echt wel mijn lievelingsschoenen voor de lente/zomer. Ik heb ze gekregen dus ik weet helaas niet waar je ze kan kopen, maar diegene heeft ze ook ergens in het buitenland gekocht. Dus ze zijn helaas niet verkrijgbaar in Nederland.

Het zijn dus sandaaltjes met een bruine kleur, en ze zitten heel erg lekker doordat er 'iets' om je grote teen heen zit, haha! ;) Het stukje dat is gevlochten ziet er ook weer lekker zomers, en ook een beetje 'hippie-achtig' uit! 


Dit was dan mijn OOTD ( Outfit Of The Day )! Ik hoop dat jullie dit ook wel een keer leuk vonden, want ik heb normaal nooit zoveel met kleding op mijn blog terwijl ik het wel heel erg leuk vind om met kleding bezig te zijn!
Ik vond het ook super leuk om een keer foto's buiten te maken. Dit ga ik zeker weten vaker doen!

En vergeet niet dat als je de sieraden leuk vind, en je ze misschien wel wilt kopen, je dus een mailtje kan sturen naar: hoiikbenalisa@gmail.com!

En dan wil ik jullie heel erg bedanken voor het lezen! En ik zie jullie hopelijk snel weer :).

Liefs,

Alisa

Alle foto's uit dit artikel zijn door mijzelf gemaakt. De foto's waar tekst op staat heb ik bewerkt met Paint.Net v3.5.11. :)

3 opmerkingen:

  1. Leuk! Echt mooie foto's trouwens!

    X Femke

    nailpolliz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aaw, dankjewel Femke! Dat vind ik echt super leuk om te horen! :) Liefs, Alisa

      Verwijderen
  2. Leuk gemaakt! Uit betrouwbare bron weet ik dat de schoenen uit Griekenland komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen