Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : TMI Tag ♡ (Too Much Information)

zondag 23 maart 2014

TMI Tag ♡ (Too Much Information)

Hoi, lieve lezers! Ik doe vandaag weer eens een keer een Tag! Dit keer de TMI Tag. Ik beantwoord 50 vragen, en het is een beetje een lange video geworden, maar ik hoop dat jullie hem alsnog leuk vinden! Veel plezier met kijken! ♡ Klik verder voor de meiden die ik tag, en voor meer informatie!

Klik hier als je de video niet kunt bekijken.



De meiden die ik tag:

Sophie: Sophie Nagellak.
Demi: Big fashionbook.
Emma: JeSuisEmma.
Babette (sorry dat ik je vergeten was te zeggen!): BeautywithBabette.

SOCIAL MEDIA:

Twitter: @hoiikbenalisa
Google+: Alisa Carlotta

Mijn kleren/sieraden:

Dat vertel ik in de video!

Camera: Sony Cybershot DSC-HX10V

Bewerkingsprogramma: Sony Vegas Pro 12.0

Je kan mij ook altijd bereiken als je een vraag, opmerking of idee hebt op dit e-mailadres: hoiikbenalisa@gmail.com.

---

Hoi ik ben Alisa en ik ben 11 jaar. Ik maak YouTube filmpjes op dit kanaal en ik heb een eigen blog: http://hoiikbenalisa.blogspot.nl/. Op dit YouTube kanaal plaats ik 2 of 3 keer in de week een filmpje, over Beauty, Fashion en Lifestyle. Wat voor filmpjes je kan verwachten? Make-up looks, Unboxings, Tutorials, Tags, Vlogs, Shoplogs, DIY's en soms wil ik ook gewoon even met jullie kletsen. Als dit soort filmpjes jouw leuk lijken, dan zou ik het heel leuk vinden als je op mij zou willen abonneren. Dank je!

2 opmerkingen:

  1. leuk alisa gr je grootte fan kan je alsje blieft een kijkje op mijn blog nemen en tips geven xxxxxxx alany XBeautygirlsXLA.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi alisa! Ik ben echt een grote fan van je.
    Ik zou het leuk vinden als je eens een kijkje op mijn blog zou nemen.

    X Femke

    nailpolliz.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen