Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Essence - Nieuwe Geurtjes - 2013

zondag 8 september 2013

Essence - Nieuwe Geurtjes - 2013


Hoi,
Essence heeft weer nieuwe geurtjes in aantocht!
En misschien weten sommige van jullie wel dat ik de geurtjes van Essence super lekker vind!
Mijn favoriet is de Like a Million Miles Away parfum die is echt heerlijk!
Maar er komen er dus nieuwe aan,en je wil vast wel weten welke!

Dit ziet er al leuk uit !
Volgens mij willen ze het uiterlijk van de flacons steeds een klein beetje verbeteren en dat is zeker gelukt.
Het thema rondom de nieuwe geurtjes heet: Feel the Beat.
Het zijn maar twee nieuwe geurtjes,maar Essence focust zich nu ook meer op de make-up.
Wat geen enkel probleem is want daardoor is de make-up nu veel verbeterd.



Like a day in Paradise

Essence:
Een mooi, wit zandstrand, helder turquoise water en het aangename gevoel van de zonnestralen op je huid.

Deze warme, bloemige en zonnige geur wijst je een  weg op reis naar het paradijs en verspreidt een puur zomergevoel met zijn citroen, magnolia, appel en kokosmelk geur!

Ik:
Dit geurtje lijkt mij wel wat.
Lekker fris maar toch warm perfect voor de herfst!

Like the Party of my Life

Essence:
Uitbundigheid,plezier,goede muziek en je beste vrienden:Dat zijn avonden die nooit zouden moeten eindigen!


Levendig en mysterieus, verder bevat deze geur citrusvruchten, jasmijn, roos en de zoetheid van vanille en muskus om het gevoel te brengen van een feestavond die nooit zal worden vergeten!
Ik:
Dit moet vast een heerlijke avondgeur zijn.
Mij lijkt de combinatie jasmijn en citrusvruchten heel lekker.
En hij zit ook in een hele leuk flacon!




Beide geuren zijn verkrijgbaar in een 50 ml flacon en  in een 10 ml mini-formaat flacon.
Zo'n mini-formaat is natuurlijk heel handig als je het bijvoorbeeld in je tas mee wil nemen.

De 50 ml flacons zijn 6.99
De 10 ml flacons zijn 2.99

Hele budgetproof prijzen dus!


Dit zijn dus de twee nieuwe parfums van Essence die in de winkel komen.
Zonder ze zelf te hebben en te weten hoe ze ruiken.
er veelbelovend uit ik ben heel benieuwd of ze in het echt ook zo lekker ruiken als dat ze zeggen. Dit is dus weer een artikel van een mail die ik van Essence heb gekregen.
Ik vind het heel leuk om dit soort artikelen te schrijven,want dan kan ik jullie meer vertellen over de producten. Nog een fijne dag en tot morgen!!
XOXO,

Alisa

Naar welk geurtje ben jij het meest benieuwd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten