Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Mijn favoriete blogs!

donderdag 5 september 2013

Mijn favoriete blogs!

Hey,
Vandaag ga ik jullie vertellen wat mijn favoriete blogs zijn.
En waarom ze dat zijn !
Wil je het weten!!
Lees dan gauw verder!



Als eerst begin ik met de beautyblogger waardoor ik nu ook aan het bloggen ben.
Mascha Feoktista van haar blog: Beautygloss.
Door haar enthousiasme en leuke artikelen/filmpjes wilde ik ook een blog starten.
En dat is dus ook gebeurt!
Ik check nog steeds elke dag haar blog en het verveelt nooit!

En als tweede natuurlijk:
Teske de Schepper van haar blog: Teskuh.
Dit is ook weer een hele leuke blog.
En als je houd van soms serieuze maar soms ook heel grappig dingen dan kun je het beste bij Teske terecht!
Haar blog check ik niet elke dag maar meestal kijk ik wel al haar filmpjes.

Nummer drie:
Iedereen kent haar wel Vera Camilla van haar blog: VeraCamilla
Dit blog is iets voor jou als je houd van mooie foto's.
Want de foto's van Vera daar kan niemand tegen op!
Haar blog check ik soms maar ook weer niet heel vaak.
Haar filmpjes vind ik wel heel leuk!

Nummer vier:
Diana Leeflang van haar blog: DisforDazzle
Zij schrijft ook artikelen over beauty,fashion,lifestyle.
En ze maakt ook leuke spontane filmpjes.

En als laatste:
De twee grappige meiden Willemijn en Martine van hun blog: LiveLifeGorgeus
Zij hebben ook een beautyblog.
En zij zijn met zijn tweeën en dat geeft een hele leuke sfeer in hun filmpjes en in hun artikelen!

Dit waren mijn favoriete blogs! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
Tot morgen! 
XOXO,

Alisa

Wat zijn jouw favoriete blogs? Laat het achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten