Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Rituals Body lotion, Shampoo, Bath & Shower en Soap

zaterdag 30 november 2013

Rituals Body lotion, Shampoo, Bath & Shower en Soap

Als eerst wil ik even zeggen dat de foto's een beetje wazig zijn, dit komt omdat er even iets aan de hand was met mijn camera. Ik zelf heb geen idee wat, maar ik hoop dat dat gauw voorbij is! Ik hoop niet dat dat al teveel stoort. Sorry :)

Ein-de-lijk weer eens een review! In deze review ga ik jullie vertellen over wat leuke productjes van Rituals. Ik had nog nooit iets van Rituals getest, dus ik ben heel erg benieuwd! 




'The Body Shop en Rituals zijn dé twee winkels die je moet hebben voor goede verzorgingsproducten.' Dit hoor ik bloggers meestal zeggen. Over de The Body Shop ben ik het eens. Maar Rituals? Daar had ik nog nooit iets van geprobeerd. 

Dit is ook wat er op elk flesje staat: 'Happiness can be found in the smallest of things. It is our passion to transform your everyday routines into meaningful rituals. Our products are based on ancient Eastern home and body rituals with perfumes created  by the best perfumers in the world.' 
En nu Nederlands: 'Geluk kan je vinden in de kleinste dingen. Het is onze passie om uw dagelijkse routines te transformeren in bijzondere rituelen. Onze producten zijn gebaseerd op oude Oosterse rituelen met parfums gemaakt door de beste parfumeurs ter wereld. '

Daarom leek het mij een goed idee om deze productjes vandaag te behandelen. Want de winter komt er bijna aan en in de winter word je huid meestal snel droog. Bij mij wel in ieder geval. Dus test time! 


Wazig :( Maar ja.

De productjes: 
  • Body lotion Magic Touch met Rice Milk & Cherry
  • Bath & Shower Sunrise met Sweet Orange & Cedar
  • Shampoo Brilliant Bliss met Indian Rose & Shikakai
  • Soap Energy Bar met Mandarin & Mint

De prijzen van de producten weet ik niet en staan helaas ook niet op de site.


Body lotion Magic Touch met Rice Milk & Cherry

Deze heerlijke Body lotion is zeker m'n favoriet! Hij ruikt echt naar kers (cherry) maar niet te sterk, hij is gewoon heel luchtig en warm. De substantie is creamy. Ik zou deze zeker aanraden als je van subtiele geuren houd. Hij wrijft lekker zacht uit op je huid, en laat geen rare witte waas achter. Ik hoop dat de volgende ook zo lekker is.


Bath & Shower Sunrise met Sweet Orange & Cedar

Dit is een soort van gel die je kan gebruiken in bad of in de douche. Hij ruikt heel kruidig, met de nadruk op heel! Ik vind dit persoonlijk wel heel erg lekker, alweer. De zoete sinaasappel (sweet orange) ruik je wel, maar niet zo goed als de kruiden die de geur echt helemaal overnemen. Als bad en douche gel, vind ik hem wel lekker. Maar als hij een body lotion zou zijn denk ik dat ik er op een gegeven moment klaar mee ben. Deze geur vinden denk ik niet veel mensen lekker. Ja hoe zal ik het zeggen... Het is een beetje een 'risico geur'. 


Shampoo Brilliant Bliss met Indian Rose & Shikakai

Deze shampoo ruikt duidelijk naar bloemen. Fris maar toch ook warm. Echt iets voor de kerst. Shikakai blijkt (uit mijn research op Google) ook nog eens heel goed te zijn voor je haar. Dit is ook weer best wel een subtiele geur in vergelijking met de vorige geur. De substantie is gelly, maar voelt niet raar aan. Hier ben ik ook erg blij mee.

 Zo, die is wel erg wazig. Maar ik wilde hem er toch opzetten.

Soap Energy Bar met Mandarin & Mint

Jammer genoeg kan je het op de foto niet zo goed lezen :( Maar deze zeep ruikt dus naar mandarijn en mint. Dit zijn niet mijn favoriete geuren in het algemeen. Maar het bleek dat dat in een zeep ook niet zo is. De geur vind ik veel te mintig (volgens mij is dat niet eens een woord, haha!) en die mandarijn bezorgt mij ook al gauw hoofdpijn. Nee, dit geurtje wil ik niet de hele dag op mijn handen hebben.


Over het algemeen vind ik de producten van Rituals heel erg goed. Op een ding na, de zeep. Maar dat komt omdat ik hem niet lekker vind ruiken. Verder ben ik dus ook zeer tevreden. Dit is ook een leuk cadeau voor Sinterklaas of Kerst. 

Dus zit er een Rituals bij jou in de beurt, dan zal ik er even langs gaan. Alleen maar om aan de producten te ruiken zou ik er heen gaan, maar het is natuurlijk ook leuk om iets te kopen. Ik zou er wel blij van worden als ik voor Kerst een lekker product van Rituals krijg! En ik denk iemand uit jouw familie ook wel. Of koop iets lekker voor jezelf, want vergeet ook nooit jezelf te verwennen. Met een heerlijk geparfumeerde Body lotion bijvoorbeeld! 

Wat vind jij van Rituals en wat vind jij van de geuren?
  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten