Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Collective haul met: Poppipop.com, Lancôme, Vichy, Skinpharma!

zondag 1 december 2013

Collective haul met: Poppipop.com, Lancôme, Vichy, Skinpharma!

Jeej!! Een Collective haul met: Poppipop.comLancômeVichySkinpharma! Veel plezier met kijken!

Klik hier als je de video niet kunt zien.
Disclaimer:
Alle producten uit deze video heb ik gratis gekregen, voor mijn blog of voor mijn YouTube-kanaal.
Ik kan jou niet helpen om ook aan pakketjes te komen, bloggen en YouTube moet je doen omdat je het leuk vind en niet omdat je graag pakketjes wilt ontvangen. Tuurlijk is het leuk, ik ben er ook heel blij mee. Maar je moet er wel wat voor doen, ik heb deze pakketjes ook niet zomaar gekregen. Dus dat is even iets wat ik gewoon wilde zeggen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten