Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Mijn week in foto's - Oktober 2013 - Snoep,Veel Views en OMG!

dinsdag 15 oktober 2013

Mijn week in foto's - Oktober 2013 - Snoep,Veel Views en OMG!

Ik ga weer een Mijn week in foto's voor jullie doen! Deze keer is het van vorige week,ik heb vorige week niet zoveel foto's gemaakt. Maar ik ga proberen om meer Mijn week in foto's te doen,omdat ik dat toch wel erg leuk vind. Alleen vergat ik steeds foto's te maken,maar nu ga ik dus proberen het bij te houden! Dit keer zijn het dus niet zoveel foto's,maar ik hoop dat jullie hem alsnog leuk vinden!
Dus kijk mee naar mijn week!

Wat ik als eerste deze week deed was mijn Nikkie Plessen knot Tutorial opnemen en bewerken. Ik begin filmpjes opnemen en bewerken steeds leuker te vinden,omdat ik nu die technische dingen allemaal veel beter begrijp. Dus dat is goed! En ik haalde toen ook al de 20 abonnees,ik weet dat het nog niet veel is. Maar dat moet je ook niet verwachten als je pas een paar maanden met YouTube bezig bent,op het moment dat ik dit artikel schrijf heb ik er alweer 26. Heel erg bedankt iedereen die mijn filmpjes kijkt,en op mij geabonneerd is!

De volgende dag ging ik naar de Plus (supermarkt),en daar zag ik opeens in het schap deze Hershey's Cookies 'n' Creme liggen. Ik was echt super blij! Het was mij nog nooit opgevallen dat ze die gewoon bij de Plus verkochten,en ja toen moest ik hem dus wel kopen! Die middag heb ik veel aan mijn blog gewerkt en heel deze reep in mijn eentje opgegeten! Maar ja,hij is ook zo lekker! Een goede tip dus,als je van Amerikaans snoep houd en er zit geen Jamin bij jou in de buurt net zoals bij mij,maar wel een Plus. Dan kun je daar dus ook Amerikaans snoep kopen.

Toen werd ik eigenlijk ziek,maar daar heb ik natuurlijk geen foto's van gemaakt. Dat duurde gelukkig maar 2 dagen want ik wilde nog zo graag dingen voor mijn blog doen.

Toen kreeg ik vrijdag opeens weer een leuk pakketje in de brievenbus,ik kan het eigenlijk nog steeds gewoon niet geloven dat ik al pakketjes krijg! Dit pakketje was van Poppipop.com,klik hier om mijn 'review' van dit pakketje te zien. En na twee dagen ziek zijn fleurde dit pakketje mij weer helemaal op.

En toen vrijdag mijn moeder thuis kwam van haar werk had ze opeens dit tasje bij zich. Want ze was jarig geweest,en ze had dit tasje van iemand cadeau gekregen. OMG! En natuurlijk vroeg ik gelijk aan mijn moeder of ik er foto's van mocht maken voor mijn blog,en dat mocht. Dat heb ik de volgende dag gelijk gedaan. En inmiddels staan die foto's al op mijn blog,klik hier voor de foto's.

En zaterdag schrok ik echt heel erg! Maar wel op een goede manier. Ik zag opeens dat ik 210 pageviews had op een dag! Uiteindelijk zijn dat er zelfs 247 geworden! Ik snap nog steeds niet hoe dat opeens kon,maar het is wel echt gebeurd,dus je kan denk ik wel raden hoe blij ik was!

Ook zag ik dus zaterdag dat ik de 2,900 views heb gehaald! Jeej,heel erg bedankt iedereen die mijn blog volgt! Ik houd van jullie,en jullie zijn gewoon de beste! Nu ik dit artikel schrijf heb ik alweer 2,965 views. Op naar de 3,000! Edit: Ik zie net dat ik de 3,000 views heb gehaald!! Iedereen heel erg bedankt daarvoor!

Dit is wat ik vorige week allemaal heb gedaan,het was niet heel veel.Ik heb vooral veel dingen voor mijn blog gedaan,want ik wil toch echt beginnen met fulltime te gaan bloggen. En het lukt nu eigenlijk heel erg goed! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer even een kijkje te nemen in mijn wereld! Wat hebben jullie deze week allemaal gedaan?

Love,

Alisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten