Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Mijn favoriete YouTubers!

maandag 14 oktober 2013

Mijn favoriete YouTubers!

Iedereen heeft wel zijn eigen favoriete YouTubers,ik ook. Ik wou deze graag een keer met jullie delen,en hoe? In dit artikel! Een leuk feitje: In totaal ben ik geabonneerd op 63 kanalen,ja dat is echt serieus! Terwijl ik de helft volgens mij niet eens bekijk,maar ach het is altijd leuk om abonnees te hebben! 
P.S Hoe cute is dit plaatje? Te cute!

Sorry,maar ik kan de grote van de filmpjes niet groter maken. Als je hem in het groot wil kijken,moet je gewoon rechtsonder bij het filmpje op het schermpje klikken.

Tuurlijk is een van mijn favoriete YouTubers Mascha van Beautygloss. Zij is ook gelijk de eerste waar ik filmpjes van keek,elke keer als Mascha een nieuw filmpje heeft ben ik zo blij dat ik zit te stuiteren op mijn stoel! (Nee hoor,bijna!) Het filmpje dat ik hier van Mascha heb geplaatst is de Yoghurt Challenge die ze samen met haar bff's Awisa en Tatjana doet,wat trouwens ook echt hele leuk meiden zijn.Als je nog niet op Mascha's kanaal geabonneerd bent (wat ik wel denk) dan moet je dat zeker gaan doen!

Dan natuurlijk Teske van haar kanaal Teske de Schepper,zij kan natuurlijk niet ontbreken aan mijn lijst met favoriete YouTubers! Teske maakt gewoon hele leuk filmpjes over van alles en nog wat. Soms over beauty en fashion,maar ook soms heel grappige dingen of juist best wel serieuze. Dus als je van alles een beetje wil moet je zeker op haar kanaal abonneren! Het filmpje dat hierboven staat is een shoplog samen met haar vriend Mert,die ook leuke filmpjes maakt op YouTube.

Diana maakt ook super leuke filmpjes op haar kanaal: DisforDazzle. Waar zij filmpjes plaatst over Beauty,Fashion en soms ook wel Lifestyle. Haar filmpjes zijn ook zeker de moeite waard om naar te kijken,ze zijn allemaal gewoon heel leuk en ze komt ook altijd heel spontaan over in haar filmpjes. Het filmpje hier boven is een van mijn favorieten: de No Mirror Make-up Challenge. Ik moest steeds weer lachen om haar reactie op hoe ze het heeft gedaan!

Sharon van haar kanaal: LooksbySharon,maakt ook weer Beauty,Fashion en Lifestyle gerelateerde filmpjes. Ik vind echt dat zij veel meer abonnees verdiend,want haar filmpjes zijn ook echt heel leuk!(Ja ik weet het ik vind alle YouTubers uit dit artikel heel leuk,maar anders zouden het ook niet mijn favoriete YouTubers zijn!) In de video hierboven laat ze zien wat ze allemaal in de Primark heeft gekocht,zijn Primark hauls niet altijd leuk om naar te kijken?!

Dan een kanaal wat eigenlijk best wel anders is dan de hier boven genoemde kanalen. Het kanaal van Frances: Foodgloss. Je had het misschien al kunnen raden, Foodgloss en Beautygloss. Dat lijkt wel heel erg op elkaar. Dat komt omdat Foodgloss bij Beautygloss hoort,Frances had Mascha een keer een mailtje gestuurd waarin ze zei dat ze heel graag dingen met eten zou willen doen voor Mascha's blog. Uiteindelijk is dat dus Foodgloss geworden. Op dit kanaal kan je dus allemaal filmpjes vinden waarin Frances uitlegt hoe je iets van eten kan maken. Ik heb gekozen om het filmpje waarin ze PeanutButter Cups maakt hierboven te zetten. Wat ziet dat er lekker uit hè!

  
En natuurlijk VeraCamilla,zij maakt ook weer filmpjes over Beauty,Fashion en Lifestyle. Ook weer een heel leuk kanaal! Verder komt zij ook heel spontaan over in haar filmpjes. In deze video laat ze zien wat voor producten Lush in hun kerstcollectie '13 heeft,leuk om te kijken!

 
En dan mijn laatste favoriete YouTuber. Eigenlijk zijn het er twee maar ik tel ze nu even voor 1. Willemijn en Martine van hun YouTube kanaal LiveLifeGorgeous,hun filmpjes gaan ook over Beauty. Maar meer ook over Lifestyle. En ze maken ook grappige filmpjes op hun kanaal KletskerkvanVlochem,maar ook zijn ze altijd grappig in hun filmpjes op hun hoofdkanaal. Dus ga ook zeker hun filmpjes kijken,want ze zijn echt heel leuk!(Alweer!) In dit filmpje laten ze dure producten uit hun Stash zien,zoals Dior en Yves Rocher. Veel plezier met kijken!

Dit waren al mijn favoriete YouTubers,ik heb er nog veel meer. Maar voor dit artikel laat ik het even bij zeven,ik hoop dat jullie het leuk vonden! En wie zijn jouw favoriete YouTubers?

Love,

Alisa





Geen opmerkingen:

Een reactie posten