Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Ketting van Poppipop.com

vrijdag 11 oktober 2013

Ketting van Poppipop.com

Dit artikel is gesponsord door Poppipop.com

Hey meiden,sorry dat ik gisteren geen artikel voor jullie had. Maar gisteren was ik weer ziek,ik had weer hoofdpijn en buikpijn. Maar gelukkig gaat het vandaag weer goed. 

Ik ga het vandaag hebben over een ketting van de webshop: Poppipop.com. Dit is een webshop die net nieuw is,en heel veel leuke sieraden heeft. Ik mocht van hun een pakketje ontvangen,en daar was ik echt heel blij mee! Klik hier om mijn unboxing daarvan te zien. Dus vandaag ga ik jullie laten zien wat ik van de ketting vind,veel plezier met lezen!


Dit is het pakketje bij elkaar. Wat erin zit: Een visitekaartje en een kaartje met tekst erop,een ketting en een zakje om je ketting in te doen. Deze producten ga ik nu allemaal met jullie bespreken.

Dit is dus de ketting. Het is een lange ketting met een heel lief spiegeltje eraan. Zelf houd ik helemaal van deze stijl,omdat het spiegeltje er ook een beetje vintage uitziet. Je kan jezelf ook echt zien in het spiegeltje,zomenteen komt er nog een foto waar ik dat in laat zien.

Je kan de ketting ook zo dragen,dan zie je opeens een hele mooie vintage achterkant met een vlindertje erop. Zelf vind ik dit ook weer super leuk! Omdat het er een beetje oud uitziet. En de ketting is trouwens ook helemaal niet zwaar,waar ik blij mee ben want ik heb echt geen zin om de hele dag met een zware ketting om mijn nek te lopen. En ik denk jullie ook niet!

Zo ziet het eruit als ik hem draag. Zoals je kan zien is hij vrij lang,maar omdat Poppipop zo aardig is. Sturen zij mij een nieuwe ketting die wat korter is,daar zullen dan geen foto's van verschijnen. Maar misschien zal ik deze ketting dan een keer in een winactie weggeven.

En dit is de ketting als je hem andersom draagt,ook heel erg leuk! Het moet natuurlijk wel jouw smaak zijn,maar ik vind het toch wel heel schattig.

Verder zaten er dus deze twee kaartjes bij. Het kaartje dat je rechts ziet is gewoon een simpel visitekaartje,maar het kaartje dat je links ziet niet. Daar staat een hele leuke tekst op die ik hier nog even zal plaatsen: 'Ben je lief voor mij?' 'Ik kan namelijk niet tegen water, make-up en parfum; hier word ik niet mooier van.' 'Bewaar je me in een mooi doosje of zakje als je me niet draagt?' Voor de veiligheid is het beter niet te slapen of druk met me te spelen.' Bewonder en koester me. Zo heb je nog lang plezier van me. www.poppipop.com. Hoe leuk is dit? Ik vind het zo leuk dat verhaaltje erbij,het maakt me gewoon helemaal blij!

Dit is het zakje wat er nog bij zit. Het is een Chinees achtige print,en zelf ben ik daar echt gek op. Ik vind dat altijd zo mooi. Ze hebben het hier ook heel leuk gecombineerd met een zeeblauw/groene kleur. Prachtig!

Hier heb ik de ketting in het zakje gedaan,de ketting past/gaat er makkelijk in. Dus dat is wel heel handig. Je kan hem gewoon dicht maken door aan de touwtjes te trekken,heel simpel dus.

En dit is de beloofde foto,waarop je dus echt kan zien dat je jezelf gewoon in het spiegeltje kan zien! Het is natuurlijk wel een beetje vaag,maar je kan het zo goed als zien. Dus dat is natuurlijk een heel erg leuk extraatje.

Ik zou echt even een kijkje gaan nemen op Poppipop.com,want ze hebben er hele leuke en schattige sieraden voor meisjes maar ook voor vrouwen. En ze hebben Limited Editions, Cadeautjes en Click On. Als je wilt weten wat dit zijn dan moet je dus even een kijkje gaan nemen op deze webshop. En ze hebben nu ook 15% korting op alles,hoe leuk is dat? Helaas is mijn ketting nog niet verkrijgbaar op de webshop,maar hij komt er wel zo snel mogelijk op te staan. Ben je nu geïnteresseerd? Aarzel dan niet om even een kijkje te gaan nemen op de webshop,want je mag jezelf of iemand anders best wel eens verwennen met een leuk cadeautje!

Wat wil jij graag kopen van Poppipop.com?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten