Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Tutorial: Nikkie Plessen knot

zaterdag 12 oktober 2013

Tutorial: Nikkie Plessen knot

Vandaag iets waar jullie lang op hebben moeten wachten,maar hij is er eindelijk. De Tutorial van de Nikkie Plessen knot,zelf ben ik echt gek op deze knot en zou ik hem iedereen aanraden. In het begin mislukte het,maar gelukkig ging het de tweede keer wel goed. Het is even oefenen maar als je het eenmaal door hebt,dan wil je niks anders meer. Helaas kan ik de tutorial van Nikkie Plessen zelf niet op mijn blog zetten,maar ik hoop dat jullie na het zien van dit filmpje snappen hoe je de Nikkie Plessen knot kan maken! Wat is jouw all-time favorite makkelijke knot?

Klik hier als je de video niet kan zien 

Love,

Alisa

P.S Ik heb even een vraagje voor jullie: Willen jullie liever elke woensdag en zaterdag een filmpje of elke woensdag en zondag? Laat dat alsjeblieft achter in de comments want dat wil ik heel graag weten!


2 opmerkingen:

  1. Heel duidelijke tutorial :) btw de knot staat je erg goed! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Jana! Ik hoopte echt dat de tutorial duidelijk genoeg was,en gelukkig is hij dat!
      Hihihi,dank je! Ik heb trouwens even op jou blog gekeken en hij is echt heel mooi!
      En jij hebt echt al veel volgers zeg,daar mag je echt trots op zijn!
      Love,
      Alisa

      Verwijderen