Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Van alles en nog wat Shoplog van de Action! ❤

woensdag 9 april 2014

Van alles en nog wat Shoplog van de Action! ❤

Hooi, lieve lezers -en eigenlijk ook kijkers, omdat ik vandaag een filmpje heb-! Ik ben weer gaan shoppen, en dit keer bij de Action! Ik heb van alles en nog wat gekocht, vandaar ook de naam van deze shoplog! Het is niet heel veel, maar Action shoplogs worden vaak aangevraagd dus het leek me leuk om er weer is een te doen! Veel plezier met kijken! Abonneren zou heel lief zijn, klik hier! En lees verder voor meer informatie! 



Meer informatie: 

Het beeld is soms een beetje overbelicht, dat kwam omdat de zon heel erg scheen die dag, maar ik hoop niet dat het al te veel stoort. En ik vond het dus weleens leuk om te staan in een video. Ik ga dit niet heel vaak doen, maar voor de verandering is het weleens een keer leuk! Bedankt voor het kijken! Xoxo, Lies (dat is trouwens hoe iedereen mij noemt in mijn omgeving, hihi)

BLOG:
http://hoiikbenalisa.blogspot.nl/

SOCIAL MEDIA:

Twitter: @hoiikbenalisa
Google+: Alisa Carlotta

Mijn kleren/sieraden:

Blouse-achtig iets ;): Name-it

Camera: Sony Cybershot DSC-HX10V
Bewerkingsprogramma: Sony Vegas Pro 12.0

Je kan mij ook altijd bereiken als je een vraag, opmerking of idee hebt op dit e-mailadres: hoiikbenalisa@gmail.com.

---

Hoi ik ben Alisa en ik ben 11 jaar. Ik maak YouTube filmpjes op dit kanaal en ik heb een eigen blog: http://hoiikbenalisa.blogspot.nl/. Op dit YouTube kanaal plaats ik 2 of 3 keer in de week een filmpje, over Beauty, Fashion en Lifestyle. Wat voor filmpjes je kan verwachten? Make-up looks, Unboxings, Tutorials, Tags, Vlogs, Shoplogs, DIY's en soms wil ik ook gewoon even met jullie kletsen. Als dit soort filmpjes jou leuk lijken, dan zou ik het heel leuk vinden als je op mij zou willen abonneren. Dank je!

1 opmerking:

  1. Leuke video! Die toffee dingen van cadbury zijn echt heel erg lekker haha.

    X Femke

    BeantwoordenVerwijderen