Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Wat veranderingen aan mijn lay-out!

vrijdag 7 maart 2014

Wat veranderingen aan mijn lay-out!

Lieve lezers! Ik kon het niet laten en heb mijn lay-out toch veranderd! Dus klik verder als je wilt weten wat ik allemaal heb veranderd! (Voor mijn doen is het best wel veel!) ;)

Als eerste het plaatje hierboven in dit artikel, en zoals je ziet staat hij nu ook boven aan mijn blog! Ik ben er super blij mee, want ik vind dit toch mooier dan gewoon Hoi Ik Ben Alisa in het roze. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden, ik in ieder geval wel! 



Als tweede heb ik deze 'Scroll to Top Button'. Ik had deze knop al eerder toegevoegd aan mijn blog, maar dat is nog maar een week geleden. En ik wilde het graag met jullie delen! 
Deze knop komt tevoorschijn als je naar beneden scrolled op mijn blog. De rode pijl wijst het ook aan. Je kan dan op die knop klikken, en dan gaat de pagina vanzelf weer terug naar boven! Dus als je helemaal naar beneden bent gescrolled en je wil snel terug naar boven, dan klik je gewoon op die knop, en dan ben je in een paar seconden weer bovenaan de pagina! 
Echt super handig, en ik ben hier ook echt heel erg blij mee!



Ik heb nu ook deze drie 'Social Media Buttons'. Deze knoppen staan aan de rechterkant van mijn blog, dus als je nu even naar rechts kijkt zie je de buttons staan (onder het verhaaltje: Welkom op HoiIkBenAlisa!). En de rode pijl op de foto wijst de buttons ook aan.
Ik ben best wel trots op mezelf (dat mag ook wel eens!), dat ik dit helemaal zelf heb gemaakt!
Ik ben natuurlijk gaan googelen hoe je dit moest doen, maar ik heb het wel zelf gedaan.
De bedoeling van de buttons is dat als je er op klikt je op die sociale media terechtkomt (en dan kom je dus bijvoorbeeld bij mijn YouTube-kanaal). 
Ik heb drie knoppen: YouTube, Twitter (het vogeltje), en Google Plus. Als je dus op een van die knoppen klikt kom je op die sociale media terecht.
Ik wilde deze buttons al super lang, en ik ben er - zoals met de andere dingen - ook weer heel erg blij mee!


Mijn 'Scrolbalk' heb ik ook veranderd! Ik zag dit ook op een site voorbij komen, dus het leek me leuk om dit ook aan te passen. Mijn blog staat vooral in het teken van roze, dus ik wilde mijn scrolbalk ook roze hebben, of course
Het rode pijltje op de foto hierboven wijst naar de scrolbalk. Zoals je ziet is hij nu dus roze!
Ik vind dit nog een extra leuk effect geven aan mijn blog! :)

Zo, dat waren dan de 1, 2, 3, en 4 veranderingen aan mijn lay-out!
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over mijn lay-out als ik.
Ik ben er echt heel erg blij mee, en nu ziet mijn blog er beetje bij beetje weer wat professioneler uit.
En dat is uiteindelijk mijn doel!

Laat me in de reacties weten wat jij vind van al mijn veranderingen! Ik sta altijd open voor goede feedback.

En ik zie jullie hopelijk snel weer!

Liefs,

Alisa

Zoals jullie wel in dit artikel hebben gemerkt heb ik nu eigen bewerkte foto's gebruikt waar ik meer tijd aan heb besteed. Dit is dus wat ik meer wil gaan doen. Meer mooie foto's, maar nog wel steeds tekst! :)

*Alle foto's zijn bewerkt met Paint.NET v3.5.11

Geen opmerkingen:

Een reactie posten