Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Hoiikbenalisa.blogspot.nl gaat veranderen?!

donderdag 6 maart 2014

Hoiikbenalisa.blogspot.nl gaat veranderen?!

Lieve lezers! Zoals jullie al hadden gemerkt ben ik weer een tijd afwezig geweest op mijn blog. Dit kwam omdat ik gewoon even geen zin had om artikelen te schrijven. En omdat ik het eigenlijk een beetje saai vond altijd maar die reviews. Ik wilde iets anders. Daarom gaat Hoiikbenalisa.blogspot.nl ook veranderen! De lay-out wordt niet veranderd maar de inhoud van mijn blog wel. Ik wil van mijn blog namelijk een soort van 'fotoblog' gaan maken. Daarmee bedoel ik dat ik meer foto's ga maken dan dat ik schrijf. Er zullen dus nog wel reviews komen maar dan gewoon anders! Dus met meer foto's waar meer tijd aan is besteed en wat minder artikelen met veel tekst. Dit doe ik omdat ik er achter ben gekomen dat ik foto's maken gewoon veel leuker vind dan al dat typen, dat is gewoon echt iets wat ik graag doe. 
Ik ga nog steeds wel gewoon persoonlijke updates schrijven enzo, want zoals jullie weten vind ik persoonlijke dingen altijd heel leuk! En tags zullen ook nog gewoon voorbij komen.
Waar het eigenlijk op neer komt is dat ik minder reviews wil gaan schrijven. Ook omdat van de meeste producten al reviews zijn, en dan denk ik altijd van: 'Ja mijn artikel voegt daar eigenlijk niets aan toe.' 

Ik wil ook bij meer artikelen echt foto's die ik zelf heb gemaakt erbij zetten. Bij reviews deed ik dat altijd, maar bij tags en persoonlijke artikelen bijna nooit. En dat wil ik dus ook meer gaan doen.
Ik wil dus gaan beginnen aan een nieuwe frisse start van mijn blog. Met dus een aantal veranderingen.
Ik hoop dat het voor mezelf goed gaat bevallen, maar ik hoop dat natuurlijk ook voor jullie.
Ik weet niet hoe vaak er artikelen online zullen komen, maar ik ga gewoon proberen er zoveel mogelijk op te zetten. 
Het liefst hoop ik dat dat elke dag gaat lukken, maar dat kan ik dus niet garanderen.

Het betekent dus ook niet dat ik helemaal geen artikelen meer ga schrijven over producten want dat ga ik wel gewoon doen. Maar dan dus niet meer met heel veel tekst.

Ik hoop dat jullie dit net zo leuk vinden als ik, en laat ook vooral je mening achter bij de reacties.
Want jullie mening heb ik dit keer echt nodig! 

Ik zie jullie hopelijk zo snel mogelijk terug op mijn blog!

Liefs,

Alisa 


1 opmerking: