Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Essence Metal Glam Eyeshadow - 03 Frosted Apple

zondag 12 januari 2014

Essence Metal Glam Eyeshadow - 03 Frosted Apple

Dit is mijn eerste echte review na mijn 'time-out' van mijn blog. Ik ben weer helemaal terug! Vandaag met een review van een Essence Metal Glam Eyeshadow. De collectie die er nu is van Essence gaat helaas bijna al weer weg. Daarom wilde ik nog heel graag deze oogschaduw scoren. Ik vond hem zo mooi in de winkel, dat ik hem gewoon mee moest nemen. Twijfel jij nog of je deze oogschaduw wil kopen? Dan hoop ik dat je iets aan deze review hebt!




De Metal Glam oogschaduws zijn allemaal voorzien van mooie reflecterende deeltjes, waardoor je een mooi effect zou moeten krijgen.

 In totaal zijn er 8 kleuren. De kleur die ik heb heet: 03 Frosted Apple. Een mooie rosé kleur met gouden glitters (dat zijn de reflecterende deeltjes). Hij sprak me gelijk aan door de hoeveelheid glans die erin zit. En door de 'niet te overdreven maar toch mooie' buitenkant. Ook zijn de oogschaduws weer lekker budget.

Essence Metal Glam Eyeshadow € 2,59



Op deze twee foto's kan je extra goed de glitters zien die in de oogschaduw zitten. En je ziet ook duidelijk wat er gebeurd als je hem in verschillende soorten licht fotografeert. Echt zo mooi! 

Helaas zie je het ook gelijk als je het product hebt gebruikt. Als je goed kijkt zie je namelijk dat op een stukje van de oogschaduw, de glitters zijn vervaagd. Hierdoor zie je nu alleen nog maar de kleur. Het is niet heel erg, maar wel jammer dat dat zo snel gebeurd.  

Hier heb ik het product geswatcht. Er komt best wel veel pigment vanaf. Minder dan dat ik had verwacht, maar zeker niet slecht. Hij ziet er wel veel lichter uit op mijn huid, dan in de verpakking.  De gouden glitters zie je wel heel goed.

Hier heb ik de oogschaduw een beetje aangebracht op mijn ooglid. Verder heb ik geen make-up op mijn oog. Eigenlijk zie je alleen nog maar de gouden glitter, de roze kleur valt best wel weg. Dat vind ik op zich wel jammer. Maar eigenlijk blijf ik het nog steeds heel mooi vinden!

Dit is een full-face met de oogschaduw, alleen maar op mijn rechteroog, en verder geen make-up. 
Ik zie het niet eens meer. Het is nu gewoon echt helemaal weggevallen. Je kan de oogschaduw alleen maar zien als je van dichtbij kijkt. Misschien had ik wat meer aan moeten brengen? Ik weet het niet, maar dit was niet zo'n succes. 



Eigenlijk vind ik de oogschaduw nog wel mooi. Alleen in de verpakking, want op mijn ooglid valt het me een beetje tegen. Misschien moet ik de volgende keer gewoon wat meer aanbrengen. In deze review ben ik dus niet zo heel blij met de oogschaduw, maar het kan dus ook aan mij liggen. 

Er zijn nog zeven andere kleuren oogschaduws uit de Metal Glam collectie. Dus misschien zien die wel beter gepigmenteerd. Ik weet niet zo zeker of ik nog een van die oogschaduws zou kopen. Ze zijn niet heel slecht alleen wel minder dan je verwacht, bij de leuke (een beetje stoere) verpakking.

Ik ga wel nog veel experimenteren met deze oogschaduw, want het effect met de gouden glitters vind ik wel heel mooi. Dus misschien zie je daar nog eens een look van voorbij komen.

Als je houd van een subtiele maar toch aparte oogschaduw dan is dit zeker iets voor jou. Houd je meer van veel pigment, dan zou ik nog even verder zoeken naar een kleur die dat meer bevat.

Essence Metal Glam Eyeshadow ~ € 2,59 ~ Te koop bij de Kruidvat






Geen opmerkingen:

Een reactie posten