Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Hoi ik ben Alisa! ♡ : Likes/Dislikes Oktober '13

zondag 3 november 2013

Likes/Dislikes Oktober '13

Alweer wilde Blogger mijn filmpje niet op mijn blog zetten. :( Dus moet ik het maar weer zo doen. Klik op de titel hierboven om naar het filmpje te gaan, of klik op deze link: Likes/Dislikes Oktober '13. Lees verder om alle producten/reviews van sommige producten nog eens op een rijtje te zien, en ik vertel waarom ik op mijn blog de laatste tijd een beetje afwezig ben! Wat zijn jouw Likes/Dislikes van Oktober '13?

Alle Likes/Dislikes nog eens op een rijtje:
Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect in nr. 156 Me & my lover + nr. 163 Hey, nude!
Essence Glossy lipbalm in Strawberry Cheesecake
Etos Long Lasting Nailpolish
Hema Glitter Topcoats in nr. 11 & 06
Essence XXXL Shine Lipgloss in nr. 19 Nude Candy 
Catrice Soft Baked Eyeshadow uit de Limited Edition Candy Shock, in C01 I Scream: Ice Cream!

Sorry dat ik de laatste tijd wat afwezig ben geweest met artikelen op mijn blog. Ik houd super veel van bloggen/foto's maken! En ik wil er dan ook heel erg graag mee doorgaan. Alleen heb ik deze dagen ook veel aanvraag voor filmpjes, en dat is toch ook wel erg leuk! Omdat ik best wel perfectionistisch ben. Wil ik als ik foto's maak van producten om te reviewen, dat ze er mooi en professioneel uitzien. Anders kan je het wel schudden in de blog wereld, mensen willen mooie foto's en goede inhoudelijke reviews zien. Zo is het nou eenmaal. Ik vind het ook niet fijn om mooie foto´s te zien in een artikel, ik erger me er echt aan als de blogger niet genoeg tijd heeft gestopt in haar foto´s, waardoor het eindresultaat er meestal niet mooi uitziet. Dit wil ik dus NIET op mijn blog, ik wil echt dat het professioneel is en dat mensen mij serieus nemen in wat ik doe. Anders gaat het nooit lukken om meer volgers te krijgen. Ik ben nu heel erg druk met foto´s maken, want ik heb steeds meer en meer producten om te fotograferen! Morgen (maandag) ga ik druk aan de slag met foto´s maken en tussendoor even een video opnemen, want dat moet ook gebeuren als je het goed wil doen. Maar ik vind het super leuk! Anders was ik er natuurlijk niet aan begonnen. :) Maar ik wil nu weer echt gaan inplannen, want ik wil niet dat ik heel lang niks meer aan mijn blog doe. Want ik houd echt zo veel van bloggen!! En jullie weten dat hopelijk ook! Hierbij heb ik jullie daareven over ingelicht, want anders zouden jullie ook wel denken: ´Wanneer gaat ze nou weer eens een artikel schrijven?` Ik hoop dus dat jullie het nu in ieder geval begrijpen. I love you all!!

Lots of Love,

Alisa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten